2023. 08. 21., h – 09:56

  • kedvezményezett neve: Stravaco Kft.
  • projekt címe: Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Stravaco Kft.-nél
  • szerződött támogatás összege: 11 379 600 Ft
  • támogatás mértéke: 40%
  • megítélt kölcsön összege: 11 382 445 Ft
  • projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.08.15.
  • projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02083

A projekt tartalmának bemutatása:

A Stravaco Kft. sikeresen pályázott a „GINOP-3.2.2-8-2-4-16 – Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című felhívásra. A projekt keretében a PEAS Vállalatirányítási Rendszer kerül beszerzésre, mely javítja a cég technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát. A PEAS web böngészőben futó integrált vállalatirányítási rendszer. A modulok között megtalálható minden olyan funkció, amely egy vállalat napi operatív működését és a stratégiai döntéstámogatást költséghatékonyan szolgálja.

A Partnerkezelő modul segítségével nyilvántarthatjuk üzleti partnereinket, ügyfeleink és cégünk dolgozóinak bármely fontos adatát rögzíthetjük.

A CRM és Értékesítés modulok egyszerűsítik az ügyfelekkel történő kommunikációt, tárolják a partnerek adatait. Az értékesítés teljes folyamatát segítik az ajánlatkérés rögzítésétől a számlázásig. A Kampánykezelő modulban rögzíthetjük a potenciális ügyfeleinket, kezelhetjük az ügyfélre jellemző marketing adatokat, valamint ügyfélközpontú statisztikák lekérését.

A Cikk-kezelő modul fő feladata a termékek, valamint eseti és folyamatos szolgáltatások nyilvántartása. A PEAS Vállalatirányítási Rendszerrel teljes beszerzési folyamatokat kezelhetünk, az igény megjelenésétől a beszerzett termék átvételéig.

A Feladatkezelő modul teljes körű feladatmenedzsmentre ad lehetőséget, támogatja a csoportmunkát. A rendszer helytől független elérését teszi lehetővé, így távol lévő munkatársak is gyorsan és könnyen elérhetővé válnak. A munkafolyamatokhoz a megfelelő erőforrásokat biztosítja, delegálja és határidővel látja el a feladatokat. A pénzügyi és számviteli modulok segítségével átláthatóvá válnak a pénzmozgások, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket és a kintlévőségeket. A Kontrolling modul feladata a vállalat átvilágítása, a felelős vezetői döntések meghozatalának támogatása. A Könyvelés modul segítségével a könyvelési feladatok a rendszeren belül elvégezhetők, ezáltal minden adat a PEAS-ben marad.

A HR modulban a cég szervezeti felépítése és a dolgozók adatai kezelhetők. A modul támogatja a toborzási folyamatokat és az elektronikus tesztek kitöltését, kezeli a dolgozók fizetéseit, juttatási adatait és továbbképzéseit, munkaidő rögzítését, szabadság adatait és igényeit, a bérszámfejtés ezáltal rugalmasabbá, átláthatóbbá válik.

A Dokumentumkezelő modul tárolja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer által kezelt összes digitális állományt, így azok bármikor visszakereshetőek. A Raktár- és Eszközkezelő modulok alkalmasak a raktárak és az ott raktározott termékek, kiadási és bevételi bizonylatok, szállítólevelek előállítására, raktárkészlet és tárgyi eszköz nyilvántartására. A Tudásmenedzsment segíti a vállalaton belüli információ áramlását a hatékony munkavégzés támogatása érdekében.

A PEAS Vállalatirányítási Rendszer követi a „zöld IT”-re vonatkozó ajánlásokat: támogatja a papír nélküli munkát, az e-számlázást, a digitális dokumentumkezelést és a digitális adattovábbítási szabványokat, ráadásul mobil eszközökön is egyszerűen elérhető. A rendszer bevezetését az IKRON Kft. biztosítja.